Nagy verseny

Áfa és VÁM 2021.1.7-től - vásárlók

2021. 1.7-től az új uniós jogszabályok miatt megváltoztak a vám- és adószabályok a harmadik országokból az Európai Unió ügyfeleinek küldött küldeményekre. A vevői elégedettség garanciájának részeként úgy alakítjuk ki folyamatainkat, hogy a változások ellenére a vásárlási kényelme ne csökkenjen.

Ebben a cikkben megtudhatja, hogy ezek a változások mit jelentenek az Ön számára, és hogyan kell viselkednie, ha posta / vámigazgatás keresi Önt azzal a kéréssel, hogy teljes körű tájékoztatást adjon a szállítmányról. Ha speciális segítségre van szüksége, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

ÁFA - Minden harmadik országból érkező szállítás esetén fizetendő az Áfa. 150 EUR-ig terjedő szállítmányok esetén ezt az Marketplace platform IOSS módban megteszi Ön helyett. Ezért elengedhetetlen, hogy a fuvarozó felhívásának részeként (leggyakrabban - a regionális posta kitöltése érdekében) adjon meg információkat arról, hogy az platform IOSS módban már fizetett áfát az IM2030000017 nyilvántartási szám alatt. Ennek a számnak a közlése azt mutatja, hogy a szállítmány áfáját már befizették. Ha az IOSS-szolgáltató nem tudja a platformunk számát, az áfát két példányban számoljuk fel Önnek. A piactéri platformunkon részt vevő összes harmadik országbeli értékesítőt arra utasítják, hogy a nemzetközi fuvarozóknak átadott adatokban IOSS-számot kell megadni. A szükséges adatok azonban hiányozhatnak a rendszer üzembe helyezése előtt. Ugyanakkor az eladók kötelesek minden szállítmányt CN22 vámáru-nyilatkozattal és címkével ellátni, amely tájékoztatja az áfafizetést az IOSS rendszerben.

VÁM - Az új szabályok megkövetelik az összes szállítmány vámkezelését. Ha a feladó arra kéri, hogy töltse ki a vámeljáráshoz szükséges információkat, haladéktalanul tegye meg, és csatolja az eladó által kiállított számlát. Megtalálja a felhasználói fiókjában. A VÁM ingyenes a 150 eurós szállítmányokig.

150 EUR-nál nagyobb értékű szállítmányok esetén a vámhivatal a megfelelő értékű VÁM-ot és áfát számít fel a vevőnek.

Ezenkívül szeretnénk figyelmeztetni az összes vásárlót arra, hogy a vámügyi tárgyalásokon való képviselet mellett az IOSS-rendszerben is felmerülhetnek kiadások, amikor az áfát a platform fizeti.

Abban az esetben, ha a fuvarozó (vagy vámhivatal) Vámot, áfát és vámképviseleti díjat számít fel Önnek, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, és kérjen információt a visszatérítés / kompenzáció lehetőségéről az eladótól.

A hivatalos információk ITT találhatók.

Értesítés! - Ha az adatokat a fuvarozó nem tölti ki, akkor lehetséges, hogy a szállítmányt egyáltalán nem szállítják le, vagy kétszeres áfát állapítanak meg Önnek, amelyet statisztikai értékek alapján lehet meghatározni.



Magyar Posta

A többi információt megtalálják a következő videóban:


 

A legtöbb esetben mi gondoskodunk a vámeljárásokról és az online fizetésről, és Ön minden további költség nélkül átveszi a szállítmányt. Abban az esetben, ha a szállításkor fizetni kell a szállítmányok vámkezeléséért, legfeljebb 150 EUR, fizesse ki a költséget, vegye át a szállítmányt és ismét vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy megtudja a költségek visszatérítési lehetőségét. Ehhez fizetési visszaigazolásra lesz szükség.



Abban az esetben, ha a vámköltségeket SMS-ben vagy e-mailben kérik, kövesse a Magyar Posta utasításait (vagy töltse ki a szükséges információkat az árukról és azok értékéről) fizesse ki a költséget, vegye át a szállítmányt és ismét vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy megtudja a költségek visszatérítési lehetőségét.Abban az esetben, ha a vámköltségeket SMS-ben vagy e-mailben kérik, kövesse a Magyar Posta utasításait (vagy töltse ki a szükséges információkat az árukról és azok értékéről) fizesse ki a költséget, vegye át a szállítmányt és ismét vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy megtudja a költségek visszatérítési lehetőségét.